söndag 7 oktober 2012

Photoshop och Indesign.

Trots att jag hjälper till att driva igång ett företag just nu planerar jag även för fullt för mitt förlag som jag hoppas starta inom det kommande året. Just nu är jag mycket inne på att lära mig Photoshop och Indesign. Det är dock inte det lättaste att lära sig Photoshop och Indesign. Att lägga ut flera tusen på kurser är inget jag för närvarande har råd med. Jag håller även på med att kolla runt om det kan vara några andra program man kommer ha nytta av.

Just nu leker jag mest runt i Photoshop och för att se om jag kan åstadkomma något intressant omslag. De omslagen är mest för skojs skull, men om jag lyckas fixa ihop något jag kommer att vara nöjd med tänkte jag visa dem här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...