onsdag 6 mars 2013

Tryckeriet Booksfactory.se



När jag skulle trycka mina böcker hamnade valet på tryckeriet Booksfactory.se. Det är ett tryckeri jag kan varmt rekommendera för er som funderar på att trycka era böcker utomlands. Tryckeriet finns i Polen, men har svenska representanter här i Sverige. De tryckte min bok "Dödens gåva" och jag är väldigt nöjd med resultatet. 

Här har ni lite information om tryckeriet:
- Hög kvalitet till lågt pris.
- Till för privatpersoner och förlag.
- Min. beställning - 500 kr
- Svensk support. 
Leveranskostnad 120 kr i hela Sverige.
- Book-on-demand.
- Vi hjälper dig med tryck av böcker och mycket mer. 
- Räkna ut pris direkt på vår webbsida.
- Beställ dygnet runt. 
20 % rabatt vid beställningen av första titeln upp till 500 exemplar!
Du hittar oss på: www.booksfactory.se

Prisexempel: Mjuk pärm, A5 format, 300 sidor på munken print cream 90 g/m2, standardomslag, färg 4+0, blank laminering.
100 exemplar: 23,44 kr/styck.
1000 exemplar: 15,15 kr/styck. 

Prisexempel: Hård pärm, A5 format, rundad rygg, trådbunden, 300 sidor på munken print cream 90 g/m2, standardomslag, blank laminering.
100 exemplar: 47,72 kr/styck.
1000 exemplar: 32,66 kr/styck.
Priser exkl moms, rabatt samt lev.kostnader.

Kontaktperson:
Bozenna Stålnacke Tel nr: 070 661 33 12
Peter Zygmundt    Tel nr: 070 912 74 97

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...