måndag 31 januari 2011

Vad skriver jag?

Jag har skrivit så länge jag kan minnas - långt innan jag ens var säker på bokstäverna och långt innan jag ens visste vad fantasy var. Redan då skrev jag böcker med övernaturliga inslag, och så har det fortsatt. 

Jag tror att denna blogg kommer att bli lite annorlunda eftersom fokus kommer att ligga på fantasyböcker eller böcker med övernaturliga inslag. När jag googlade efter bloggar med denna inriktning hittade jag ingenting. Om du känner till en så säg gärna till!

Just nu läser jag en bok som heter "Angelologi - änglarnas tecken" av Danielle Trussoni. Så fort jag har läst färdigt kommer jag att lägga ut en recension.

Samtidigt är allting fortfarande väldigt nytt. Denna blogg har bara funnits i två dagar och jag funderar mycket på vad man kan skriva om. Vad skulle du vilja se på en fantasyblogg? Lämna gärna en kommentar eller skicka ett mail till nellieclind@yahoo.se och berätta. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...