torsdag 12 januari 2012

2:a numret av tidningen Skriva.

 

Andra numret av tidningen Skriva damp ned i brevlådan för ett tag sedan och jag måste säga att det här numret är minst lika spännande som det första. Man kan bland annat läsa om hur mycket en författare faktiskt tjänar på sin bok, hur man ska fängsla en läsare med sina ord mm. 






Det enda jag inte riktigt gillade var artikeln med Guillou. Jag har inget emot själva artikeln för den är bra, men det känns som att han har redan väldigt mycket utrymme i media.




Det finns dessutom en ny tävling  där man kan vinna ett presentkort på 500 kronor till en nätbokhandel. Temat för tävlingen är FESTEN. Jag lär nog inte skicka in något den här gången - har verkligen brist på idéer. :P Och jag börjar ångra att jag valde att bara prenumerera på tre nummer istället för sex. Den här tidningen är verkligen något att se fram emot!

/Nellie C Lind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...