måndag 7 maj 2012

Inom kort ...

Nu i veckan kommer fler saker att börja falla på plats när det handlar om företaget som min mamma och jag kanske kommer att starta inom kort. Jag vet fortfarande inte riktigt vad det hela går ut på, men om några dagar borde jag veta fler detaljer. Ska helt klart bli intressant att se hur det här utvecklar sig, eller om det utvecklar sig över huvud taget. Men både jag och min mamma är väldigt positivt inställda i varje fall. :)

Jag vet att det har varit lite dött här på bloggen, men nu känns det lite som att saker börjar lugna ned sig. Hoppas kunna lägga upp en bokrecension snart och även skicka in mitt manus till några förlag! 

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter. Hoppas att planerna går vägen.
    Och stort lycka till med manusen.

    SvaraRadera
  2. Tack, Edgrenskan! Allting är nu satt i rullning. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...