fredag 3 augusti 2012

Tack till mina läsare!

Nu har min blogg varit igång i drygt ett och ett halvt år. Första året gick det lite trögt och det slutade med cirka 4000 sidvisningar, men nu under det andra året har jag på bara några månader fått över 5000 sidvisningar till. Verkligen kul att fler och fler hittar hit!

Enligt bloggens statistik har jag läsare från många olika länder. De flesta läsare kommer från Sverige. USA kommer på andra plats och Ryssland på tredje. Men jag har även besökare från till exempel Lettland, Tyskland, Brasilien, Finland, England, Spanien, Nederländerna och Frankrike. Samt några få besök från till exempel Australien och Italien. Det här hade jag verkligen aldrig förväntat mig. 

Tusen tack till alla er som besöker min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...