tisdag 12 juli 2011

Det går framåt!

Det har inte blivit särskilt mycket bloggande de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp med att försöka skriva färdigt min bok "Dödens gåva". Och jag måste medge att jag är stolt över mig själv. På en vecka har jag lyckats få ned 57 sidor. Idag skrev jag nog också det mest spännande kapitlet hittills och jag lever verkligen in mig i boken. Jag verkligen älskar det jag gör! :D
Jag räknar med cirka 50-60 sidor till innan boken blir färdig och förhoppningsvis lyckas jag hålla mig till min plan, dvs 100 sidor på 2 veckor. Just nu ser det ut som att jag kommer att lyckas. 

Jag har även hunnit med att läsa "Fallen ängel" av Becca Fitpatrick som jag fick hem för drygt en vecka sedan. Sprang sedan iväg och köpte uppföljaren "Förlorad ängel" och sträckläste den. Så fort jag hinner ska jag lägga upp en recension, men jag kan säga redan nu att jag rekommenderar dem varmt!! :D


/Nellie C Lind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...