fredag 23 november 2012

Almost done.

Nu börjar jag bli färdig med uppdateringen av min blogg. Som ni kan se så har det inte ändrats mycket utseendemässigt, men jag har ändrat allt på de övriga sidorna. Nu kan man läsa om mina böcker, lite information om mig och så vidare på både Svenska och Engelska. Det enda jag inte lyckas ändra på är etiketterna. Av någon anledning går det inte att redigera dem, eller så är det bara jag som inte vet var jag ska leta.

Alla inlägg som är skrivna på Svenska kommer antagligen inte att översättas till Engelska. Återstår att se om jag finner tid till det, men alla inlägg framöver kommer att skrivas på båda språken.
Jag hoppas att ni gillar uppdateringen och förhoppningsvis blir det inte för rörigt med två språk.
---------------------------------------------
Now I'm almost done with updating my blog. As you can see the appearance have not changed much, but I've changed everything on the other pages. Now you can read about my books, some information about me and so on in both Swedish and English. The only thing I did not manage to change was the labels. For some reason I can't edit them, or maybe it's just me who do not know where to look.
All posts that are written only in Swedish will probably not be translated into English. Remains to see if I can find time for it, but all future posts will be written in both languages.


I hope you like the update and hopefully it will not be too messy with two languages.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...