onsdag 21 november 2012

Omslag för e-bok.

Jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska skapa ett omslag själv eller försöka hitta någon som kan göra det åt mig. Just nu lutar det mycket åt att försöka hitta någon som vet hur man gör, för det kommer ta tid för mig att lära mig använda photoshop.
 
Så som det ser ut just nu kommer jag att starta eget förlag inom snar framtid och publicera "Dödens gåva" som e-bok både på svenska och engelska. Planen är att börja med den svenska versionen eftersom den redan är färdig. Bara omslag som saknas, och det borde gå rätt fort.
 
Just nu kollar jag runt efter någon som gör omslag, och jag har lyckats hitta en tjej som arbetar med det. Hon har bland annat gjort omslag till några av de böcker jag köpt från Amazon. Det är inte så hemskt dyrt heller. Bara 50 dollar för ett omslag.
 
Här är länken till hennes hemsida: DIGITAL DONNA
 
Jag kommer dock fortsätta leta efter fler som gör omslag innan jag bestämmer mig för vem jag kommer att vända mig till.

2 kommentarer:

  1. Hej Nellie. Jag tänkte nog anlita den här mannen. Han gör väldigt snygga omslag till eböcker. http://extendedimagery.com/

    Lycka till!

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne.
    Tak för tipset! Ska kolla in hans hemsida. :)

    Mvh/Nellie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...