onsdag 21 november 2012

Major upgrade of my blog.

På svenska:
 
Jag har bestämt mig för att göra om min blogg ordentligt de närmaste dagarna. Utseendemässigt kommer det inte att ändras mycket, men vissa saker kommer att försvinna och andra tillkomma. Bland annat kommer jag att sluta recensera böcker på den här bloggen. Istället kommer mina recensioner att skrivas på min engelska blogg.
 
Alla mina inlägg kommer från och med nu att skrivas på både svenska och engelska för att nå en bredare publik för mina kommande böcker som kommer att ges ut på både svenska och engelska.  
 
--------------------------------------------------------------------
 
In english:
 
I have decided to make some major changes on my blog the following days. The appeareance will not change much, but some things will disappear and other things will be added. For instence I will not continue writing reviews on this blog. All my reviews will instead be found on my english blog.
 
All my posts will from now on be written in both swedish and english to reach a wider audience for my upcoming books that will be published in both swedish and english.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...