lördag 12 januari 2013

Graphic designer contacted.

Igår kontaktade jag en grafisk formgivare som kommer att hjälpa mig med omslag för "Dödens gåva". Jag valde en tjej som heter Donna och hennes hemsida hittar du HÄR. Det kommer att bli två omslag, ett för en fysisk bok och ett för en e-bok. Den fysiska boken kommer att publiceras först, men så småningom kommer "Dödens gåva" även att finnas tillgänglig som e-bok. Det jag behöver göra nu är att skriva ihop en baksidestext samt komma på ett namn till serien. Två uppföljare är planerade.  

Jag har även börjat arbeta på en hemsida och klurat på ett namn. Om allting går bra kommer förlaget att heta "Ania förlag". 

-------------------------------------------

Yesterday I contacted a graphic designer who will help me with the covers for my book "Death's gift". Her name is Donna and you will find her website HERE. It will be two book covers. One for a physical book and one for an e-book. The physical book will be published first and short after the e-book will be published as well. All I have to do now is to write a short text that will be put on the covers and come up with a name for the series. Two sequels are planned. 

I have even started to make a website for my company and thought about a name. If everything goes well the company name will be "Ania förlag". 

2 kommentarer:

  1. Åh, grattis, snart är alltså ditt alldeles egna förlag färdigt?

    SvaraRadera
  2. Det finns mycket att fixa än så länge, men inom kort kommer förlaget att vara igång ordentligt. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...