torsdag 17 januari 2013

Papers for my company.

Idag fick jag mina papper för mitt företag. Det gick verkligen snabbare än jag hade förväntat mig. Min mamma väntade nästan sex veckor för att få sina papper när hon startade sitt företag för ett tag sedan. För mig tog det bara en vecka att få dem. Nu ska jag anmäla företagsnamn och sedan är det bara att köra på. Äntligen har jag mitt egna förlag! 

----------------------------------------------

Today I got my papers for my company. It went a lot faster then I had expected. My mother waited almost six weeks when she started her company to get the papers. For me it took about a week to get them. Now all I have to do is to report a company name and get going. Finally I have my own publishing house!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...