tisdag 27 mars 2012

Det hade jag inte förväntat mig!

När jag gick ut med att jag sökte efter korrekturläsare för min bok "Dödens gåva" hade jag förväntat mig att kanske en eller två personer skulle höra av sig, läsa ett eller två kapitel och sedan skulle det inte vara mer med den saken. Förstå min förvåning när FEMTON personer hör av sig, varav flera vill läsa hela eller större delen av boken! Jag blev otroligt glad och tusen tack till er alla som ställt upp! Jag uppskattar det verkligen. 

Har även fått fina recensioner tillbaka om boken. Än så länge har ingen av dessa personer sagt något dåligt om den, alla tycker om den och flera hoppas att ett förlag vill ge ut den!

Oj, vad roligt det här var! :))

Nu ska jag börja gå igenom allt folk kommenterat i boken och sedan skicka in till en professionell korrekturläsare innan den skickas vidare till olika förlag! 

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick så mycket hjälp. Nu är det bara att köra på.

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt! Du bara frågade runt efter frivilliga, alltså? Folk du inte känner? Det där har jag inte tänkt på ens.... ;) Lycka till, så klart!

    SvaraRadera
  3. Edgrenskan: Ja det var verkligen roligt! :)

    Madeleine: Jag gick ut på Facebook och här på min blogg om att jag sökte korrekturläsare till min bok. :) Tack!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...