söndag 4 mars 2012

Tredje numret av tidningen Skriva.

 



För några dagar sedan fick jag tredje numret av tidningen Skriva i brevlådan. Det här numret var lika spännande som de tidigare numren och full av användbar information. Det var roligt att läsa den och jag ser fram emot nästa nummer.





Bland annat finns en artikel som heter "Bli utgiven" med en massa tips och råd om hur det faktiskt fungerar runtomkring ett manus. 

En annan artikel jag fann intressant var "Sviken av förlaget". En artikel som visar att allting inte blir rosaskimrande och himmelskt så fort ett förlag säger "ja". 

Den tredje artikeln jag gillade var "Så får du besökare till din blogg" där man får läsa hur andra gjort för att locka till sig besökare. 

Helt klart en spännande och bra tidning som verkligen är värd pengarna! Jag har inte varit besviken en endaste gång. :)







1 kommentar:

  1. Hej, jag har också fått upp ögonen för denna tidning och den är kanon.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...